بهترین رژیم غذایی برای لاغری پا ها
نوشته شده توسط : نت ویر

قدم اول برای داشتن لاغری پا ها این است که دلایل چاقی پاها را بدانیم. در زنان برای مراقبت از اندان‌های تحتانی و پایینی بدن چربی‌هایی در این قسمت ذخیره می‌شود .

این چربی‌ها موجب می‌شود که خانم‌ها تناسب اندام خود را از دست بدهند و به اصطلاح دچار چاقی گلابی شوند. این چاقی در بیشتر خانم‌ها موجب می‌شود که خانم‌ها اعتماد به نفس خود را از دست بدهند.

دلیل دیگری که برای چاقی پا ها وجود دارد ژنتیک هست. چاقی ران‌ها هم مثل اسکلت و ساختار بدن به صورت ژنتیک انتقال پیدا می‌کند.

اگر در خانواده شما خانم‌ها دارای ران‌های چاقی هستند به احتمال زیاد اگر شما رعایت نکنید ران‌های شما هم چاق‌ها شد یا همین الان چاق شده است.

اما دلیل اصلی چاقی پا ها در ابتدا نداشتن رژیم غذایی است و ورزش نکردن مناسب است. ما باید بدانیم مصرف چه غذاها و انجام چه کاری موجب می‌شود که پاهای ما لاغر شود. پس شما دو پیشنهاد برای لاغری پا ها دارید. شما باید رژیم غذایی را رعایت کنید یا ورزش‌های مخصوص لاغری پاها را انجام دهید.

جهت مطالعه مجله ورزش سلامتی و رژیم غذایی کلیک کنید.

  • رژیم غذایی

بهترین رژیم لاغری سریع برای لاغری پاها و تناسب اندام پایین تنه رژیم غذایی است که اصولی پروتئین و کم‌چربی داشته باشید. شما باید از رژیم غذایی اصولی استفاده کنید استفاده نکردن از رژیم غذایی اشتباه خسارت‌های جبران ناپذیری به بدن شما وارد می‌کند.

  • ورزش های مخصوص

همچنین شما باید از ورزش‌هایی استفاده کنید که ماهیچه‌های شما را درگیر کند. شما با داشتن یک رژیم غذایی اصولی و انجام فعالیت بدنی مناسب بعد از مدتی می‌توانید لاغری پا های خود را داشته باشید و از زیبایی اندام خودتان لذت ببرید و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید .

بیشتر بخوانید... محاسبه bmi

بهترین رژیم غذایی برای لاغری پا ها

شما باید در ابتدا این موضوع را بدانید که با رژیم غذایی نمی توانید بخشی خاصی از بدنتان را لاغر کنید. بلکه زمانی که شما می‌خواهید با رژیم غذایی لاغر شوید تمام اندام بدن متناسب لاغر می‌شوند و سایز کم می‌کنند.

شما با داشتن یک رژیم غذایی اصولی می‌توانید ران‌های خود را کوچک کنید ولی این امر یک روزه و یک شبه به دست نمی آید و شما باید اراده و صبر داشته باشید تا بتوانید به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید.

یک رژیم غذایی اصولی رژیم غذایی است که در آن مقادیر زیادی میوه و سبزی و کربوهیدرات‌های پیچیده وجود داشته باشد و مقدار چربی آن کم باشد و نیاز پروتئین بدن را تأمین کند.

منبع:  بهترین جراح لاغری در تهران

 





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: